sobota, 1 lutego 2014

WPROWADZENIE


Przeszłość bliskiej Ci osoby może odmienić całe twoje życie, dlatego nigdy przed nią nie uciekaj, nigdy nie zostawiaj jej w niepamięć.

Jeden SMS moze sprawić, że twoje życie zamieni się w piekło.
Dzięki niemu możesz przeżyć swoją pierwszą prawdziwą miłość a także pierwszą nienawiść do bliskich Ci dotąd osób.

Nigdy nie zapominaj kto jest twoim najlepszym przyjacielem i na kogo zawsze możesz liczyć.

~*~

Cześć wszystkim z tej strony Weronika,to pierwszy raz kiedy pisze fanfiction/opowiadanie/cokolwiek,więc proszę o wyrozumiałość:) Razem z Julią postanowiłyśmy napisać razem jakieś fanfiction o Janoskians, uznałyśmy,że to możne być niezła zabawa haha :D
Mam nadzieję,że chociaż trochę was zaciekawiłyśmy wprowadzeniem:) 
Na dniach powinien pojawić się prolog.
Jeżeli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach albo napiszcie do nas na twitterze:)
Mój twitter- @brookssparadise 
Twitter Julki- @4BestFriends4


CZYTASZ = KOMENTUJESZ

5 komentarzy:

  1. Wprowadzenie jest krótkie, niewiele mówi, ale jest ciekawe, no i mam nadzieję, że też trafne. Szablon jest ładny, czcionka przejrzysta, wszystko pięknie! No, więc tego, czekam na prolog. @_luvmyboobear

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprowadzenie jest bardzo ciekawe więc mam nadzieje, że ff będzie super xx Czekam na prolog :) @awwhbrooks

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetnie :*
    @andzia516

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie
    Best-fucking-friends.blogspot.com
    Challenge-friends.blogspot.com
    @martamisiaczek

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze jeszcze nie czytałam żadnego ff o Janoskians więc to może być ciekawe :)
    Co do wprowadzenia jest tajemnicze i dające do myślenia chodź bardzo krótkie xx
    Biegne czytać dalej :*
    /@justin_ma_swag

    OdpowiedzUsuń