czwartek, 13 marca 2014

Rozdział 7

Julia’s POV

Obudziłam się rano z potwornym kacem. Poszłam do łazienki i wzięłam szybki, zimny prysznic i umyłam włosy. Ubrałam shorty i luźny t-shirt i zeszłam na śniadanie. Przy stole siedziała Weronika i gdy tylko mnie zobaczyła to nie mogła opanować śmiechu.
-Co chcesz?- W odpowiedzi uśmiechnęła się tylko i podsunęła mi kanapki i sok, który wypiłam z wielką przyjemnością.
-Trzeba było tyle pić?
-Nie mogłam przegrać z tym … - ‘cudownym i nieziemsko przystojnym facetem’ -frajerem!
-No lepsze byłoby odejście z godnością niż całowanie się w kiblu…
-SŁUCHAM?!- opowiedziała mi historie z wczorajszej nocy- JA I JAI?!
-Nie wiem czy to był Jai czy Luke…
-Jak to nie wiesz?!
-Weszłam tam tylko na sekundę. To ty powinnaś wiedzieć z kim się całujesz!
-Wiem przepraszam..- położyłam głowę na zimnym blacie.
-Dobra, doprowadzaj się do porządku i lecimy!
-Co? Dokąd?
-Kupić telefon i książki do szkoły, może jeszcze wpadniemy do galerii!

Po parogodzinnych zakupach wróciłyśmy z pełnymi torbami. Wbiegłam do swojego pokoju i włączyłam laptopa. Chciałam bardzo porozmawiać z rodzicami. Chwyciłam swój nowy telefon i wykręciłam numer. Jak zwykle, sekretarka.  Jutro pierwszy dzień nowej szkoły. Przygotowywałam się do spania gdy zadzwonił telefon.
-Cześć skarbie
-Mama… Dzwoniłam.
-Tak wiem, tylko kotku u nas jest 5 rano.
-Co? A tak strefa czasowa … Dobra to zadzwonię rano. Kocham was!
-My też cię kochamy.
W wyśmienitym humorze poszłam do Ronnie i razem oglądałyśmy film. Koło 23 wróciłam do pokoju i zasnęłam.

Weronika POV’s

Rano obudziła mnie Julia.
-Zaspałyśmy!
-Co?! – zerwałam się z łóżka i szybko ubrałam. Po chwili do pokoju wbiegła Li.
-Słuchaj ja już lecę. Muszę jeszcze skoczyć do sklepu! Do zobaczenia w szkole – Nie odpowiedziałam jej bo miałam szczoteczkę do zębów w buzi. Po dwudziestu minutach chwyciłam longbord’a i jechałam wzdłuż ulicy. Nie chciałam się spóźnić więc jechałam bardzo szybko. Nagle zza rogu ktoś wyszedł. Gwałtownie skręciłam i upadłam przed nogami samego Beau. Pomógł mi wstać.
-Nic ci nie jest? – Spojrzał na mnie a ja nie mogłam oderwać wzroku od jego pięknych oczu –Halo?-Pomachał mi ręką przed oczami.
-T-tak wszysko ok.
-Gdzie tak pędzisz? – Uśmiechnął się w cudowny sposób.
-Em.. Do szkoły.
-Gdzie jest ta twoja szkoła?
-Zaraz obok stadionu, przepraszam muszę lecieć.
-Czekaj podwiozę cię – złapał mnie za nadgarstek.
-Okay- posłałam mu lekki uśmiech. Wsiedliśmy do jego auta i ruszyliśmy.
-Wiesz, że bliźniacy też tam chodzą.
-Nie wiedziałam.
-W jakiej jesteś klasie?
-2 LO
-No to będziesz w klasie z bliźniakami, powodzenia. Masz- podał mi swój Iphone.
-Po co mi to dajesz?
-Zapisz swój numer- uśmiechnęłam się pod nosem, wpisałam i oddałam. Akurat podjechaliśmy pod szkołę, wysiadłam i wzięłam deskę.
-Dzięki za podwózkę.
-Cześć! – zamknęłam drzwi i pobiegłam śmiejąc się. Przy schodach zobaczyłam Li, podbiegłam do niej i krzyknęłam.
-Jesteśmy z bliźniakami w klasie!
-Słucham?! – wypadły jej wszystkie książki.
-Zgadza się- odwróciłam się a za plecami stał jeden z bliźniaków.
-Luke- odpowiedział nam.
-Wiedziałyśmy!- odpowiedziała moja przyjaciółka.
-Ta jasne. Co wy na to żebym was oprowadził na długiej przerwie?
-Myślę że będzie fajnie! –odpowiedziałam za nim Li zdążyła coś powiedzieć. Posłała mi groźne spojrzenie.
-Dobra to do zobaczenia na chemi! – przegryzł wargę i odszedł.
- Zapowiada się ciekawy dzień.
-Słucham?- zapytała Julia.
-Chodź idziemy pod salę, wszystko ci opowiem!
~*~
Hej! Przepraszamy, że rozdział tak późno, ale Ronnie rozwalił się komputer i rozdział pisałam ja. Jestem chora więc zrobiłam to w jeden dzień, dlatego jest słaby.
HALO CZYTELNIKU JEŚLI TU JESTEŚ TO ZOSTAW CHOCIAŻ ':)'
Następne 2 rozdziały piszę Weronika, więc ja mam ... wakacje?
Julia :*

4 komentarze:

  1. Omg z blizniakami w klasie😄
    Marzenie. Zaje. Piszcie nastepny. Juz nie mogę się doczekać
    @martamisiaczek
    P.s Zapraszam do mnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże, tak <333
    Z bliźniakami w klasie - perfect !
    Naprawiajcie ten komputer, bo czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  3. OMFG w klasie z bliźniakami *.*
    @Mrs_Ola_Bieber

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG roździał PERFECT ale i tak pozostawia niedosyt.

    OdpowiedzUsuń